• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інноваційна діяльність - крок попереду

Інноваційною освітньою діяльністю у системі освіти є діяльність, що спрямована на розроблення й використання у сфері освіти результатів наукових досліджень та розробок.

Освітніми інноваціями є вперше створені, вдосконалені освітні, навчальні, виховні, управлінські системи, їх компоненти, що мають істотно поліпшити результати освітньої діяльності.
Інноваційна освітня діяльність здійснюється на всеукраїнському, регіональному рівнях, а також на рівні навчального закладу. Рівень інноваційної освітньої діяльності визначається її змістом та масштабністю змін, що будуть внесені у систему освіти внаслідок удосконалення педагогічної діяльності, використання запропонованої освітньої інновації.
Інноваційна освітня діяльність на рівні навчального закладу може здійснюватись у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі закладах післядипломної освіти) і передбачає використання освітніх інновацій, перевірених у ході експериментів всеукраїнського та регіонального рівнів, а також розроблення, експериментальну перевірку варіативної частини змісту вищої (у тому числі післядипломної) освіти.
Умовами здійснення інноваційної освітньої діяльності є:
- дотримання майнових і немайнових прав та обов’язків юридичних та фізичних осіб, які здійснюють інноваційну освітню діяльність;
- дотримання юридичними та фізичними особами, які здійснюють інноваційну освітню діяльність, законодавства України, вимог державних стандартів освіти;
- наявність відповідного ресурсного забезпечення та ефективне його використання;
- збереження життя і здоров'я суб’єктів інноваційної освітньої діяльності;
- погодження учасників навчально-виховного процесу, органів управління освітою на здійснення інноваційної освітньої діяльності.

З метою поліпшення якості педагогічного процесу в практику роботи дошкільного навчального закладу за рішенням педагогічної ради впроваджується інноваційна технологія розвивального читання за методикою Л.Шелестової.

/Files/photogallery/732/DSC01674.JPG/Files/photogallery/732/DSC01671.JPG/Files/photogallery/732/DSC01656.JPG

Це місце барвисте й прекрасне

Що може бути миліше серцю маленького українця, ніж прогулянка селом?

Пахне чебрець та м’ята, десь біля ферми чутно голоси свійських тварин, а он там, на полі, працює сільськогосподарська техніка.

У таку цікаву та захопливу подорож запросила вихованців старшої групи «Вишенька» вихователь Світлана Царенко.

Малюки із захопленням прослухали загадку про село, пригадали, які будівлі є в селі, знайшли їх на малюнку посібника та пронумерували.

У селі всі люди – трудівники. Після важкої праці вони люблять зібратися ввечері та заспівати пісень. От і малюки разом з педагогом проспівали чистомовки – пісеньки, після чого відшукали відповідні картинки на сторінці посібника та олівцем обвели зайве слово у кожному рядку.

Захопливим для малят був розгляд ілюстрацій із зображенням сільськогосподарського транспорту. Вони із задоволенням відгадували про нього загадки та прийняли участь у бесіді за ілюстраціями.

Дошкільнята зрозуміли, що сільськогосподарська техніка – незамінний помічник людини, допомагає збирати щедрі врожаї, які дарує нам природа. Діти разом із вихователем виконали хоровод «Городня хороводна» та пригадали назви овочів та фруктів, які заготовляються на зиму.

Малюки усвідомили, що люди, які проживають у селі, працьовиті, невтомні, роботящі, сумлінні. Для своєї праці вони використовують різноманітні знаряддя. Вихователь запропонувала дітям пограти в дидактичну гру «Що робить цей інструмент?», під час якої малюки називали дію, яку можна виконати певним інструментом чи знаряддям праці та імітували її виконання. Під час роботи з посібником дошкільнята вирізали картинки із зображеннями та поєднували їх із назвою відповідної дії.

Ось такою цікавою та захопливою була подорож малюків у село.

/Files/photogallery/732/20161012_113709.jpg/Files/photogallery/732/20161012_113642.jpg/Files/photogallery/732/20161012_113359.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 42

Коментарi