2014-12-10
Дошкільне дитинство – важливий етап у становленні різних сторін особистості. Першочергове значення в особистісному зростанні має моральний аспект, що забезпечується реалізацією завдань морального виховання. На думку Русової С., останнє є процесом цілеспрямованого формування в дітей моральної свідомості й відповідної поведінки, а відтак «вироблення характеру», що передбачає таку ціль: «бути добрим, чесним не лише прилюдно, поверхово, а бути наскрізь пройнятим своєю правдою і здійсняти її активно в житті. Ось куди маємо прямувати з першого часу дошкільного виховання».
Саме ці завдання покладено в основу парціальної програми «Скарбниця моралі», що видано ТОВ «Мандрівець». Зазначену програму схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 25.07.2014 №14.1/12-Г-1359). Програма поглиблено висвітлює змістові компоненти, що розкривають питання морального виховання дітей, які представлені в усіх освітніх лініях інваріантної складової: формування етичних уявлень, розвиток моральної свідомості і саморегуляції, гуманних почуттів і емоцій, навичок моральних взаємин з довколишніми і моральної поведінки, моральних якостей тощо.
Також, на допомогу педагогам, студентам у вирішенні професійних завдань щодо організації та планування роботи з дітьми в дошкільному навчальному закладі, ТОВ «Мандрівець» видано посібник: «Система орієнтовного перспективно-календарного тематичного планування за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України, лист ІІТЗО від 25.07.2014 №14.1/12-Г-1358).
Пропонована система планування допоможе педагогам-практикам та керівникам дитячих садків, а також студентам ВНЗ за фахом «Дошкільна освіта» творчо вирішувати освітні завдання, здійснювати особистісно- орієнтований та індивідуально-диференційований підходи у роботі з дітьми як певної вікової групи, так і різновікових груп у дошкільних навчальних закладах різних типів та форм власності, з урахуванням потенційних можливостей розвитку кожної дитини.
За матеріалами сайту МОН України
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |