Розвиток обдарованості дошкільників

2015-04-10

9–10 квітня у м. Київ в Інституті обдарованої дитини НАПН України відбулася IV Всеукраїнська науково-практична конференція. Захід організовано спільними зусиллями фахівців НАПН України, Інституту обдарованої дитини НАПН України, Інституту психології НАПН України ім. Г. С. Костюка, ІППО Київського університету імені Бориса Грінченка та ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».

Основну увагу під час конференції приділили питанню розвитку обдарованості дошкільників. Зокрема, Тамара Панасюк, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти, начальник відділу дошкільної та початкової освіти МОН України, розповіла про створення умов розвитку обдарованості дитини у дошкільних навчальних закладах України. А Ніна Омельяненко, шеф-редактор журналу «Практика управління дошкільним закладом», голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» окреслила шляхи взаємодії громадських організацій з науковими установами, наголосивши, що розвиток дитини дошкільного віку — справа спільна.

Про індивідуальні особливості розвитку обдарованості дошкільника як основу створення індивідуальної освітньої програми розповіла Віра Кузьменко, д-р психол. наук, професор, головний науковий співробітник відділу діагностики обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України.

Під час конференції розглянули також проблеми проектування індивідуального освітнього маршруту обдарованих дошкільників, підготовки педагогів та психологів до роботи з обдарованими дітьми, організації психолого-педагогічної просвіти батьків обдарованих дітей.

У заході взяли участь фахівці не лише з України, а й з інших країн.

За матеріалами сайту pedrada.com

Кiлькiсть переглядiв: 115

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Квітень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930