2014-02-21
В останні роки місце і роль математики у сучасній системі наук значно змінилися: розширилося поле її використання, а головне — істотно змінився зміст самої математичної науки та її особливе місце в загальній культурі людства. Ще в XVIII ст. М. В. Ломоносов сказав: “Математику вже тому слід вивчати, що вона розум упорядковує”. Ми, педагоги, звісно, згодні зі справедливістю цього твердження, але чи завжди керуємося цим принципом розвивального призначення математики в безпосередній роботі з нашими маленькими вихованцями — дошкільнятами?
Саме тому під час засідання педагогічної ради було порушене питання формування сенсорно - пізнавальної та математичної компетенції дошкільників відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |